نمایشگاه خیال نگاری در بیرجند برپا شد

نمایشگاه خیال نگاری در بیرجند برپا شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان ۳ تا ۹ سال با عنوان خیال نگاری در بیرجند خبر داد‌.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود اذعان داشت: این نمایشگاه برای کودکان ۳ تا ۹ سال و در محل نگارخانه شهر بیرجند به مدت ۴ روز دایر شد.

وی قصه گویی، نمایش عروسکی، بازی پاراشوت و نقاشی گروهی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در این نمایشگاه برای کودکان اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به استقبال شهروندان از آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود یادآور شد: این نمایشگاه در راستای حمایت از فرهنگ و هنر کودکان و معرفی توانایی های آن ها برگزار گردید.

قلاسی مود هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء اعتماد به نفس و رشد خلاقیت در کودکان بیرجندی اعلام کرد تا نقاشی ها از چارچوب کاغذ فراتر رفته و کودکان، نمایش افکار خود را در جایی فراتر از منزل ببینند و برای بهتر شدن اثر خود، اجازه و جرات رشد را به ذهن های خلاق خود بدهند‌.

وی با اشاره به اینکه برپایی اینگونه نمایشگاهها منجر به ایجاد جرقه در ذهن توانمند کودکان می شود اضافه کرد: این نمایشگاه با ارائه بیش از ۳۵ اثر و نقاشی کودکان بر روی ۱۵ متر طول، رول کاغذ نصب شده به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات