استاندارد سازی پیاده روها و...

استاندارد سازی پیاده روها و...

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه در بازدیدی که از آغاز پیاده رو سازی خیابان امام (حد فاصل تقاطع شهیدان ادهمی تا میدان امام رضا (ع) ) انجام شد گفت: پیاده رو در شهر ما معنایی غریب دارد و در ذهن شهروندان پیاده رو مسیری است شلوغ و به هم ریخته، با سد معبر مغازه داران، تنه آدم ها و عبور موتورسیکلت ها و همچنین پستی و بلندی های پیدا و پنهان که نیاز به اصلاح دارد.

کشفی با بیان اینکه عملیات پیاده روسازی و جدول گذاری در حال انجام است گفت: ساماندهی پیاده روها و معابر  امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در راستای اصلاح، بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها و معابر، عملیات زیرسازی پیاده رو در حال اجرا  می باشد.

امید دهقانی زاده رئیس فنی عمرانی منطقه نیز هدف از این اقدامات را توسعه عمران و آبادانی شهر، بهسازی زیرساخت های شهری و همچنین تسهیل در امر عبور و مرور شهروندان دانست و افزود: امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم گامی برای  تامین رفاه حال شهروندان برداریم .

دهقانی زاده  با بیان اینکه پروژه ساماندهی و پیاده روسازی خیابان امام در جهت تسهیل عبور شهروندان و سالمندان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد گفت: این پروژه ظرف مدت دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: شهرداری منطقه دو به منظور ارتقا خدمات و تسهیل روان شهروندان پیاده رو سازی و آسفالت و ساماندهی معابر اصلی و فرعی را در دستور کار خود قرار داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات