تدوین برنامه های سازمان سیما، منظر اراک برای دهه فجر

تدوین برنامه های سازمان سیما، منظر اراک برای دهه فجر

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک از در نظر گرفتن گزینه های مختلف و خلاقانه برای بخش سیما منظر اراک خبر داد.
کشاورزیان در اولین جلسه هماهنگی برنامه های این سازمان برای ایام مبارک دهه فجر گفت: امسال ۴۰امین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: یکی از بخش های مهم برای همراهی با شهروندان در جشن انقلاب اسلامی ایجاد محیطی مناسب در سیمای شهرهاست که برای ایجاد محیطی بانشاط و مورد انتظار شهروندان در اراک برنامه ریزی شده است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک تاکید کرد: برای بخش سیما منظر اراک طرح ها و برنامه های ویژه به صورت دقیق تعریف و برنامه زمان بندی اجرای طرح ها نیز تهیه شده است.
کشاورزیان با اشاره به تاکید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به پرهیز از اصراف به عنوان یکی از فرامین مهم دین اسلام، خاطرنشان کرد: از ظرفیت موجود سازمان برای طراحی و برنامه های در نظر گرفته شده استفاده خواهد شود که با کمترین هزینه بهترین برنامه اجرا شود.
وی در پایان گفت: تمامی نقاط اراک برای اجرای طرح های دهه فجر در بخش زیباسازی مورد توجه قرار گرفته و مکان های مورد نظر برای اجرای طرح ها مشخص شده است.
معاون سیما، منظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک نیز در خصوص برنامه های پیشنهادی در نظر گرفته شده گفت: آذین بندی ۴۰ نقطه، نصب المان های مختلف در ۴۰ نقطه، اجرای پنجمین هنرواره با در نظر گرفتن ۴۰ قاب با موضوع ۴۰ سال انقلاب اسلامی، نمایش تصاویر ویژه از حماسه آفرینی های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی در گالری خیابان شهید رجایی اراک از جمله برنامه هایی است که برای دهه فجر اراک در نظر گرفته شده است.
وهاب حمزه لو بیان کرد: از متریال و ظرفیت های موجود سازمان برای المان ها و… استفاده خواهد شد که با کمترین هزینه مناسب ترین فضا ایجاد شود.
وی بیان کرد: طراحی یکی از دیوارها با موضوع ۴۰ سال انقلاب اسلامی از جمله موارد پیشنهادی برای دهه فجر است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات