نمایش خیابانی ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح شهر ارومیه اجرا شد/ تداوم برنامه در هفته ها و ماههای آینده

نمایش خیابانی ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح شهر ارومیه اجرا شد/ تداوم برنامه در هفته ها و ماههای آینده

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت:  نمایش خیابانی در سطح شهر ارومیه با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی با مشارکت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه و پلیس راهور آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،علی اصغر احمدزاده اظهار کرد: نمایش خیابانی ارتقاء فرهنگ ترافیکی در بین شهروندان  و خودروهای متوقف شده در چهار راه مخابرات و سه راه سرداران اجرا شد.

وی افزود: این نمایش خیابانی با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی با موضوع عدم توقف در خطوط عابر پیاده توسط رانندگان و همچنین رانندگی بین خطوط و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای ایجاد نظر در شهر به اجرا گذاشته شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: در این نمایش خیابانی، گروه هنری با اجرای حرکات نمایشی در بین رانندگان شهروند، فرهنگ توقف درست در خطوط عابر پیاده را به اجرا گذاشتن و  کارت های سبز و قرمز را به رانندگان قانونمدارو غیر قانونمدار نشان دادند و همچنین از آنان خواهش می کردند که با رعایت قوانین در کاهش ترافیک شهری گام بردارند.

احمدزاده ادامه داد: همچنین این نکته که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند در کاهش ترافیک، رسیدن زودتر به مقصد و کاهش آلودگی هوا موثر باشد نیز از جمله اهدافی بود که به رانندگان خودروهای تک سرنشین یادآوری شد.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه با مشارکت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه و پلیس راهور آذربایجان غربی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک روزها، هفته ها و ماههای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات