ترافیک محدوده پل شهرچایی کاهش یافت

ترافیک محدوده پل شهرچایی کاهش یافت

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: ترافیک محدوده پل شهرچای با احداث لوپ غربی پل نبوت کاهش یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد کاظم زوار بیان کرد: با طراحی و احداث لوپ غربی پل نبوت قسمت اعظم ترافیک ایجاد شده در محدوده پل نبوت (شهرچایی) ارومیه در مسیر کاشانی_والفجر روانسازی شده و کاهش یافت.

وی بیان کرد:   پس از بررسی و مطالعات انجام یافته ترافیکی محدوده مورد نظر توسط این معاونت و سایر ارگانهای شهری دخیل، طرح اجرایی لوپ غربی پل نبوت آماده و پس از موافقت شهردار و همزمان با کسب مجوزهای قانونی لازم، در زمینی به وسعت ۵هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال ظرف مدت یک ماه احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه درادامه با بیان اینکه انسداد دوربرگردان بلوار امامت به سمت والفجر، افزود :  شهروندان اورموی جهت تغییر مسیر از خیابان کاشانی به والفجر می توانند از لوپ غربی پل نبوت استفاده کنند.

در ادامه با ساماندهی محوطه مساکن مهر طرزیلو ارومیه،  اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان اورموی ساکن در مسکن مهر طرزیلو، با دستور شهردار اجرای دیوار حایل و محوطه سازی جهت تسهیل رفت و آمد ساکنان مساکن مهر طرزیلو در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت.

وی افزود : اجرای دیوار سنگی حایل در محوطه فوق با استفاده از مصالح سنگی مالون و به طول بیش از ۲۰۰ متر، میانگین ارتفاع۳.۵ متر و هزینه کرد ۵میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد کماکان ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات