در مراسمی با حضور شهردار و دو عضو شورای شهر، از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان تجلیل شد

در مراسمی با حضور شهردار و دو عضو شورای شهر، از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، آیین تجلیل از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور شهام سلیمانی شهردار، حمزه نجف پور و  روح الله جلیلی دو عضو شورای شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری گفت : باران یکی از نعمات الهی است و بعد از خشکسالی سالیان گذشته، این بارش ها باعث خوشحالی و شور و نشاط دربین مردم شد اما به خاطر قصور و کوتاهی مدیران امثال من ساختاری در شهر مسجدسلیمان ایجاد شد که متاسفانه بارندگی های اخیر خسارات بسیار سنگینی به مردم و زیرساختهای شهری وارد کرد.

روح الله جلیلی ادامه داد : این مراسم که توسط شهردار محترم و به همت روابط عمومی برگزار شد، فرصت خوبی است تا از نیروهای تلاشگر شهرداری در ستاد مدیریت بحران که الحق و الانصاف در روزهای گذشته جانانه به یاری مردم شهر شتافتند ، قدردانی کنیم.

وی افزود : قطعا این تجلیل نمی تواند جوابگوی زحمات نیروهای زحمتکش شهرداری باشد و بنده شاهد بودم که برخی از همکاران بخاطر همین تلاشها با مشکل مواجه شده اند و دو تن از همکاران تلاشگرمان با حادثه مواجه شده اند و امیدوارم هر چه سریعتر به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

جلیلی تصریح کرد: حوادث پس از بارندگی های اخیر مایه تاسف است اما آنچه ما را دلگرم کرد، تلاش و پشتکار نیروهای ستاد مدیریت بحران و مسئولین واحدهای مربوطه بود که شبانه روز و بی وقفه برای بهبود وضعیت تلاش کردند، همچنین اعضای محترم شورای شهر هم با حضور در محلات مختلف و گفتگو با مردم از نزدیک در جریان اوضاع قرار گرفتند.

سخنگوی شورای شهر بیان داشت : نیروهای شهرداری از جان خودشان میگذرند و در موقعیت هایی قرار گرفته اند که بسیار خطرناک بوده اما از هیچ تلاشی دریغ نکردند و ایثار و فداکاری را نشان دادند و امیدوارم از این اتفاقات و حوادث ناگوار کمتر شاهد باشیم.

جلیلی خاطر نشان کرد : وضعیت جفرافیای شهر مسجدسلیمان در چند سال اخیر به گونه ای پیش رفته که ما را با چالش های جدی روبرو کرده است. متاسفانه ساخت و سازهای غیر اصولی در دره ها و در مسیر سیلاب ها شرایط نامناسبی ایجاد کرده و هر زمان هم قرار بود شهرداری مانع این ساخت و سازهای غیر اصولی بشود، عده ای مخالفت کردند و این بی تدبیری ها حالا جان و مال مردم را تهدید میکند.

وی افزود: آمار غیر رسمی از زیر آب رفتن بیش از ۵۰۰ خانه حکایت میکند و جای نگرانی بسیاری وجود دارد که در روزهای آینده با بارش مجدد باران این حوادث تکرار گردد و نیاز است برنامه هایی با حضور مسولین دیگر ادارات برگزار گردد و جدی تر به این موضوع رسیدگی شود.

جلیلی در تشریح آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم آسیب دیده گفت : بعد از جلسه ای که با مدیرکل مدیریت بحران استانداری داشتیم، مقرر گردید با تمام توان به مردم کمک شود و هم اکنون ۱۵ دستگاه ماشین آلات در محلات مختلف شهر مشغول ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خاتمه گفت : بر اساس مصوبه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، خانه هایی که آسیب دیده و یا با نفوذ آب به درون ساختمان اثاثیه آنها دچار خسارت شده اند باید به بنیاد مسکن و شهرسازی مراجعه نمایند و تقاضای رسیدگی کنند که پس از ثبت تقاضای آنها، کارشناسی های لازم انجام و اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت، همچنین آن دسته از شهروندانی که حیوانات اهلی نگهداری می کردند و در بارندگی های اخیر آسیب به آنها وارد شده با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی شهرستان پیگیر مشکلات پیش آمده باشند و صاحبان خودروهای آسیب دیده هم به فرمانداری مراجعه و پس از تکمیل فرم های مشخص شده و پرونده سازی منتظر اقدامات بعدی باشند.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان هم در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از زحمات کلیه اعضای ستاد بحران شهرداری گفت : تلاش و زحمات شما در این چندروز قابل تقدیر است و من دست تک تک شما را میبوسم که صادقانه و خالصانه برای نجات جان و مال همشهریانتان جانفشانی کردید.

در پایان لوح تقدیر و شاخه گل هایی به اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان اهداء شد و قرار است با نظر مسئولین واحدها هدایایی از سوی شهردار برای این کارگران زحمتکش در نظر گرفته شود.

post tags لینک اصل خبر در سایت شهرداری مسجد سلیمان

    منبع خبر

    شهرداری مسجد سلیمان

    شهرداری مسجد سلیمان یک شهرداری در شهر مسجد سلیمان می باشد

      نظرات