حضور استاندار اصفهان در شاهین شهر

حضور استاندار اصفهان در شاهین شهر

استاندار اصفهان در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان که به میزبانی شاهین شهر برگزار گردید حضور یافت.
استاندار اصفهان برنامه خود را به همراه جمعی از نمایندگان استان ، مسوولان ارشد شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه شروع نمود.
دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مسوولان ادارات استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل گردید به بررسی مشکلات مطرح شده در شهرستان شاهین شهر و میمه پرداخت.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بالطبع وضعیت شهرداری ها نیز از این موضوع متاثر گردیده است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.
وی در ادامه افزود: علی رغم مشکلات مالی حاکم در شهرداری در راستای تعهد خدمتگزاری به شهروندان ارجمند شاهین شهر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود اما برای ارائه خدمات هرچه بهتر نیازمند کمک نمایندگان و مسوولان استان همچنین همراهی شهروندان فهیم شاهین شهری هستیم.
حمید عشقی با اشاره به آلایندگی صنایع اطراف شاهین شهر  گفت: متاسفانه با توجه به تبصره یک ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۴ عوارض آلایندگی به شهرداری های شهرستان های ذی ربط پرداخت نگردیده است  و حقوق شهروندان این شهرها خصوصاً شهروندان ارجمند شاهین شهری را تضعیف نموده اند و از همه عزیزان درخواست دارم به این موضوع مهم توجه و رسیدگی خاص داشته باشند.
عشقی در پایان برگزاری چنین نشست هایی را در راستای برطرف نمودن مشکلات مردم و ادارات مفید دانست و از همه مسوولانی که در این خصوص برنامه ریزی و مساعدت نمودند ، تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات