۲۰۰۰ بلیت استخر و شهربازی عیدی شهرداری به کودکان حاشیه شهر

۲۰۰۰ بلیت استخر و شهربازی عیدی شهرداری به کودکان حاشیه شهر

۲۰۰۰ بلیت استخر و شهربازی عیدی شهرداری به کودکان حاشیه شهر

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۲۰۰۰ قطعه بلیت استخر و شهربازی در شب یلدا در اختیار کودکان حاشیه شهر مشهد قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این مطلب افزود: به مناسبت شب یلدا، تعداد ۱۰۰۰ بلیت ویژه استخر و ۱۰۰۰ قطعه بلیت ویژه شهربازی در اختیار تشکل‌های مردمی حاشیه شهر قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آن در بین کودکان حاشیه شهر اقدام شود و آنان نیز از اماکن تفریحی استفاده کنند.
وی با تاکید بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان حاشیه شهر اظهار کرد: این بلیت‌ها در واقع هدیه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری به مناسبت شب بلدا است تا بذر شادی و نشاط را در کودکان حاشیه شهر بنشاند.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه بیان کرد: همچنین براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مشاغل شهری، در ۱۱ نقطه از سطح شهر غرفه‌هایی راه‌اندازی می‌شود تا میوه و آجیل شب یلدا را با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار دهد.
دانایی ادامه داد: در کنار این غرفه‌ها نیز، ایستگاه‌های فرهنگی راه‌اندازی می‌شود که هنرهای تزئینی و برنامه‌های فرهنگی را به نمایش می‌گذارد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات