اولویت اصلی مدیریت شهری اجرای برنامه عملیاتی ۱۳۹۷-۱۴۰۰ است

اولویت اصلی مدیریت شهری اجرای برنامه عملیاتی ۱۳۹۷-۱۴۰۰ است

اولویت اصلی مدیریت شهری اجرای برنامه عملیاتی ۱۳۹۷-۱۴۰۰ است

شهردار مشهد گفت: اصلی‌ترین اولویت‌ها به عنوان شهردار مشهد، تحقق برنامه عملیاتی ۱۳۹۷- ۱۴۰۰ شهرداری مشهد است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا کلایی در اولین مصاحبه خود بعد از معارفه رسمی در خصوص اولویت‌هایش افزود: برنامه عملیاتی چهارساله شهرداری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم و در دل شورای پنجم مدت زیادی نیز روی آن کار و سپس به تصویب شورا رسیده است جزء اولویتهای کاریمان است.
وی اضافه کرد: این برنامه به صورت شفاف و روشن در اختیار و دسترس مردم نیز است و معتقدم باید اولین افرادی باشیم که خود را ملتزم به اجرایی کردن این برنامه بدانیم.
کلایی در خصوص بکارگیری و توجه بیشتر جوانان در مدیریت شهری اظهار کرد در همین برنامه چهار ساله بخشی در ارتباط به اصلاح ساختار سازمانی وجود دارد که مربوط به داخل شهرداری است و بخشی نیز در خصوص سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که روی کمک آنها حساب باز کرده‌ایم و با توجه به اینکه بخش زیادی از این سمن‌ها جوان‌ها هستند لذا زمانی که با اجرای این برنامه‌ها این تشکل‌ها و سمن‌ها قدرت بگیرند به دنبال آن جوان‌ها نیز حضورشان جدی‌تر خواهد شد.
شهردار مشهد مقدس همچنین درباره عملکرد شهرداری در زمان تقی‌زاده خامسی نیز گفت: یک سال گذشته هم دوره خودمان بود و تیم قبلی با تیم آتی فرقی نمی‌کند و طی این مدت تمام توانمان را برای پیشرفت و توسعه شهر مشهد بکار گرفتیم و اکنون و در دوره فعلی نیز تمام توانمان را برای توسعه و پیشرفت شهر مشهد بکار خواهیم گرفت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات