اختصاص خط ویژه تاکسیرانی در مسیر شهرک صنعتی  وبالعکس

اختصاص خط ویژه تاکسیرانی در مسیر شهرک صنعتی وبالعکس

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، در نشست مشترک مهندس بارویی با مدیر عامل شهرک صنعتی سرویس دهی تاکسی های درون شهری با راه اندازی یک خط ویژه به تصویب رسید.
در این جلسه مهندس علی دهقان زاده با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد نیروی کار شاغل درشهرک صنعتی چناران، بومی و ساکن این منطقه هستند و جهت فراهم شدن شرایط مطلوب سهولت تردد این قشر و مراجعات روزانه زیادی که به این شهرک انجام میگردد، راه اندازی خط ویژه تاکسیران را از شهرداری خواستار شد.
وی اجابت این تقاضا را از سوی مدیریت شهری چناران با توجه به میزان مراجعات زیادی که در این محدوده انجام میشود بعنوان یک خدمت بزرگ به جامعه کارگری دانست.
مدیر شهرک صنعتی چناران، بیان کرد: امروزه کارگران سکاندار حوزه صنعت و تولید هستند و ما خدا را شاکریم که توفیق خدمت رسانی و فراهم کردن شرایط مطلوب به این عزیزان را داریم.
در ادامه این نشست، شهردار چناران از آمادگی این مجموعه خدمتگزار برای خدمت رسانی به صاحبان صنایع وکارگران خدوم بخش صنعت خبر داد و افزود: به زودی خط ویژه تاکسیرانی ازچناران به شهرک وبالعکس به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس بارویی، اظهار داشت: این خط ویژه بعنوان یکی از مسیرهای اصلی رسما جز شرح وظایف روزانه مالکان و رانندگان حمل و نقل درون شهری اضافه میگردد.
این مقام مسول با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری چناران، آماده هرگونه همکاری به منظور توسعه بیشتر این شهر با بخش صنعت خواهد بود، افزود: امیدواریم که با انجام این خدمت بتوانیم بخشی از مشکلات کارگران زحمتکش شهرک صنعتی را مرتفع نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات