اجرای عملیات یکصد و یازده پروژه عمرانی و تملکی با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان در سطح این منطقه

به گزارش شهرنیوز؛ جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی منطقه چهار با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون‌های شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر قم، شهردار منطقه، معاونین و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار گردید.
شهردار منطقه ۴ در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی و برنامه‌ای پروژه‌های عمرانی و تملکی منطقه در سال جاری و اهم اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.
اصفهانیان مقدم با بیان اینکه یکصد و یازده پروژه عمرانی و تملکی با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان در سطح منطقه در دست اقدام می‌باشد، اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم غالب پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
در این جلسه ضمن بررسی دقیق و کارشناسی این پروژه‌ها، بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی ضمن رعایت شاخص‌های کمی و کیفی و با رویکرد اقتصاد مقاومتی تاکید شد.
اعضای کمیسیون‌های شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه از اقدامات صورت گرفته در برخی از پروژه‌های شاخص منطقه از قبیل بوستان کوثر، بوستان خضر نبی(ع)، باغ پرندگان، پروژه احداث مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی و نیز فاز ۳ بلوار فردوسی قدردانی نموده و در پایان از پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری ادامه بلوار زائر بازدید به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات