بازگشت ۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری


تا پایان امسال انجام می شود:

بازگشت ۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری




سرویس خبر: مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کرمان
سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرمان از بازگشت ۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری تا پایان امسال خبر داد.
عبدالهادی طاهری با بیان اینکه قریب شش تا یک سال نیاز است تا بتوان با بخش های مختلف سازمان ،نیروها و زیرساخت های آن آشنا و رسما کار را به دست گرفت ،گفت: خوشبختانه در زمان کمی که سکان این سازمان را برعهده گرفتم متوجه شدم پرسنل این سازمان از توانمندی و تخصص خوبی برخوردار هستند که می توان با استفاده از توان آنها به رفع مشکلات این سازمان پرداخت.
وی ادامه داد:۲۳ دستگاه اتوبوس در سازمان اتوبوس رانی وجود دارد که سالیان متوالی به دلیل اشکال در سیستم سوخت رسانی و هزینه بر بودن برای سازمان ،در توقفگاه متوقف شده بودند زیرا فعال کردن مجدد آنها باعث می شد این سازمان متحمل هزینه سنگینی شود .
وی افزود: بر این اساس پرسنل این سازمان تلاش کردند و این تعداد اتوبوسی را که از شکل و ظاهر خوبی برخوردار هستند را ،با تغییر در موتور این اتوبوس ها ،مجددا به چرخه حمل و نقل برگردانند.
وی با بیان اینکه طی دو ماه استارت کار برای رفع عیوب یکی از این اتوبوس ها زده و به پایان رسید ،گفت: قریب ۶ ماه دوره آزمایشی موفقیت آمیز حرکت این اتوبوس در شهربخصوص در فصل گرما با کولر روشن انجام شد که در نهایت با حضور شهردار کرمان و کارشناسان فنی تست نهایی آن انجام پذیرفت.
طاهری یاداور شد: تعدادی از این ۲۲ دستگاه اتوبوس کمتر از یک ماه کارکرده بودند و حداکثر کارکرد بعضی از آنها به یکسال و نیم می رسد و قریب پنج سال در توقفگاه شهرداری غیرفعال باقی مانده بودند.
وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری این تعداد اتوبوس مجددا به چرخه حمل و نقل برگرد و تحولی  در حمل و نقل عمومی ایجاد شود.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۲۵.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات