تجهیز شهرداری های مناطق و  سازمان های تابعه به فیبر نوری جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان

تجهیز شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه به فیبر نوری جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، یاسر قربانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری و شورای اسلامی شهر از اجرای پروژه های این سازمان اظهار داشت: پروژه فیبر نوری در خیابان ها و کوچه های سطح شهر اجرایی شده و با بهره برداری از آن گام موثری برای رسیدن به شهر هوشمند برداشته خواهد شد.

وی افزود: در جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، پروژه فیبر نوری در شهرداری های سه منطقه و سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهشت رضا(ع)، سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، حمل و نقل بار و مسافر و شورای اسلامی شهر عملیاتی شده است.

قربانی ادامه داد: تامین تجهیزات مناسب برای برقراری ارتباط و بهره برداری از فیبر نوری نیز در دستور کار قرار گرفته و جلسات کارشناسی در این راستا برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، استفاده این سازمان از تجربه کارشناسان متخصص را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری دانش کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، این سازمان در بسیاری از فعالیت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و الکترونیکی به خودکفایی رسیده و ضمن اشتغال‌زایی، کاهش هزینه را نیز در پی داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات