نشست مهندس خندان دل با کارکنان به مناسبت هفته دولت برگزار شد

نشست مهندس خندان دل با کارکنان به مناسبت هفته دولت برگزار شد

نشست صمیمانه رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با کارکنان این سازمان به مناسبت هفته دولت، چهارشنبه هفتم شهریورماه برگزار شد و مهندس خندان دل طی سخنانی بر بهره وری نیروی کار و تقویت فعالیتها در حوزه امور اقتصادی با توجه به شرایط کنونی کشور تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهندس خندان دل در این نشست ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر و ضمن همدلی با یکدیگر افق‌های تازه ای از کار و تلاش و برنامه ریزی را به منظور پیشرفت کشور را به منصه ظهور رسانده و امیدوارم با کمک و همکاری همه ما زمینه توسعه خدمات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و ارتقاء خدمات شهرداری ها و دهیاری ها به مردم ایران بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه مروری بر اتفاقات سالهای پرفراز و نشیب کشور بعد از پیروزی انقلاب می تواند دستمایه مناسبی برای اقدامات آینده ما باشد، گفت: تنها چندماه بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی انقلابی که از طریق فتح دلها و قلبها به رهبری امام راحل (ره) به سرانجام رسید، در ۱۲ فروردین ۵۸ مردم با رای ۲/۹۸ درصدی به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند ولی دشمنان ایران و انقلاب از پا ننشستند و در سال ۵۹ جنگ را به کشورمان تحمیل نمودند ولی بعد از مشاهده مشارکت فعال و همه جانبه مردم در دفاع مقدس که از حماسه های ماندگار مردم بود، از سال ۶۰ به دنبال انجام ترورهای خونین افتادند ولی مردم ثابت کردند که تا زمانی که وحدت و همبستگی بین آنها باشد، بر مشکلات غلبه می کنند.

خندان دل در ادامه با بیان اینکه طی سال های اخیر در حوزه اقتصاد آنطور که شایسته بود نتوانستیم عمل کنیم و باید بهتر عمل می کردیم و این امر برای ما مشکلاتی پیش آورده، اظهار کرد: ضرورت دارد که خود را بیش از پیش در حوزه اقتصاد قوی کنیم و راه حل قوی شدن پیروی از اصول و قواعد قوی بودن در این حوزه در کنار استفاده از عقل و تدبیر می باشد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید براینکه مساله ای که در حوزه امور اقتصادی از پول خرج کردن مهم تر است، بهبود بهره وری نیروی کار است، تصریح کرد: این موضوع باید در وجدان ما شکل بگیرد و می بایست توانایی هایمان را در این زمینه بیشتر از گذشته افزایش دهیم، فرهنگ رفتاری مان را تقویت نماییم و چارچوب های کاری این امر را با دلسوزی و دقت تنظیم نماییم زیرا اینها شرط لازم بروز تحولات اقتصادی در سازمان ها و کشور است.

خندان دل در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد ساکنان شهرها و ۲۰ درصد ساکنان روستاها بطور شبانه روزی با اقدامات شهرداری ها و دهیاری ها در ارتباط هستند، بنابراین ما در سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور ضرورت دارد در حوزه اقتصادی خود را قوی تر کنیم تا خدمات این نهادها به مردم گسترش یابد. پس با توجه به جایگاه با اهمیت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حوزه اداری واجرایی کشور باید تقویت فعالیتها در حوزه اقتصادی را در این سازمان با جدیت پیگیری نماییم.

وی موفقیت سازمان را در گرو درست کارکردن تمامی مدیران و کارشناسان برشمرد و با بیان اینکه همه ما باید وظایف خود را خوب انجام دهیم و در مجموعه روابطی که با هم برقرار می نماییم، از کار کردن با هم لذت ببریم و اقداماتمان مکمل فعالیتهای یکدیگر باشد ، تاکید نمود: کار سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور فقط توزیع امکانات و منابع مالی نیست، کار ما باید توزیع سیاستهای درست، خوب فکر کردن، خوب عمل کردن و پدیدآوردن یک نظام نظارتی صحیح باشد.

خندان دل با بیان اینکه دشمنان ما با هدف ضربه زدن به ایران و ایرانیان جنگ روانی علیه ما راه انداخته اند، گفت: ضرورت دارد نظیر سالهای اول انقلاب به خوداتکایی و تکیه بر داشته هایمان توجه نماییم تا از تحولات و مشکلات به نحو مناسبی عبور و از موجودیت ایرانی و اسلامی خود دفاع نماییم و نشان دهیم که نسل شایسته ای در این کشور بودیم.

پیش از سخنان مهندس خندان دل، مسعود نصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پرسنلی و امور رفاهی بیان و اعلام نمود که بزودی از طریق تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی، مسایل و مشکلات کارکنان سازمان طرح و پیگیری خواهد شد.

همچنین در این دیدار، پیش از سخنرانی مهندس خندان دل، دو نفر از کارشناسان برخی مشکلات و مطالبات کارکنان سازمان را مطرح کردند.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات