برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در شرکت برق منطقه ای سمنان

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری با حضور معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

دراین مراسم که با همکاری پایگاه بسیج شهید عباسپور و روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، حجه الاسلام و المسلمین شمس الدین مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به عظمت معنوی و نورانی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در خصوص مقام حضرت فاطمه (س) نشان دهنده شخصیت منحصر به فرد این بانوی گرانقدر در بین تمامی زنان عالم می باشد .

حجه الاسلام شمس الدین گفت : شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) ، در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی و جهادی، نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز الگو بوده و می تواند چراغ راه زندگی خانواده ها باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به سبک زندگی اسلامی و ضرورت توجه به آن اظهار داشت: الگو برداری از رفتار و سیره عملی پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهر ایشان می تواند سبک زندگی اسلامی را درجامعه پر رنگ بنماید.

حجه الاسلام شمس الدین یکی از اصلی ترین عوامل در کم رنگ شدن معنویت جامعه، ضعف در باورهای دینی و غفلت از جهان آخرت دانست و افزود : هرچه اعتقاد انسان به خداوند متعال بیشتر باشد التزام عملی وی نیز نسبت به باورهای دینی افزایش می یابد.

وی در ادامه گفت : ارائه الگوهای نامناسب و ترویج تجمل گرایی را از عوامل دیگر کاهش معنویت در جامعه ذکر کرد و گفت : کم رنگ شدن الگوهای بزرگان دین موجب تقویت فرهنگ مصرف گرایی و تجملاتی غرب در بین خانواده ها می گردد که نتیجه آن تزلزل بنیان خانواده ها خواهد بود .

همچنین در ادامه این مراسم ، با مرثیه خوانی ، حاضرین به عزاداری پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات