پیروزی شهرداری گرگان برابر آویژه صنعت مشهد

پیروزی شهرداری گرگان برابر آویژه صنعت مشهد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در یک دیدار خانگی و برابر هواداران پرشور بسکتبال گرگان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برابر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۸۹ بر ۷۸ به پیروزی برسد.

شهرداری گرگان که چهار شست پیاپی را در نیم فصل اول لیگ تجربه کرده بود در این دیدار با وجود برخی اشتباهات بازیکنان و اعتراض کادر فنی دو تیم به تصمیمات داوران اما موفق شد با تغییرات تاکتیکی و کاهش اشتباهات بازیکنان در کوارتر پایانی پیروزی در این دیدار را تثبیت کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پنجشنبه در تهران میمهمان تیم بسکتبال نیروی زمینی خواهد بود.

حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم اواخر بازی از بازیکنان باتجربه تیم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مشهد نشان داد تیم خوبی دارد و در درو رفت هم گفته بودم که از مشهد مطالب بیشتری خواهیم شنید و ما هیچ تیمی را نباید از پیش بازنده بدانیم و خدا را شکر می‌کنم که در لحظات آخر بازی بازیکنانم اشتباهات کمتری داشتند و موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص اظهارنظرهای سرمربی تیم آویژه صنعت مشهد و سوت‌هایی که به سود شهرداری گرگان زده شد، خاطرنشان کرد: داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند اما اینگونه اعتراض کردن جایز نیست و داور در بسکتبال همانند بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند اما این اشتباهات در بازی امشب به گونه‌ای نبوده که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

کلاسنگیانی تاکید کرد: ما هفته بعد در تهران با تیم نیروی زمینی بازی داریم و امیدوارم در این بازی هم با دست پر برگردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات