استفاده از تجربیات مدارس کشور ژاپن با برگزاری کارگاه آموزش های...

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با همکاری جایکا کارگاهی یک روزه با عنوان آموزش های محیط زیستی در مدارس کشور ژاپن با تمرکز بر موضوعات آب و رودخانه به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "جواد اسدی" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به اهمیت آب و لزوم فرهنگسازی در میان دانش آموزان، ششمین کارگاه تجارب مدیریت منابع آب در کشور ژاپن با عنوان آموزش های محیط زیستی در مدارس این کشور با تمرکز بر موضوعات آب و رودخانه در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با موضوعات آموزش های محیط زیستی در کشور ژاپن، سیاست ها و ساختار قانونی، توسعه منابع آموزشی و مثال هایی از آموزش های اجتماعی برگزار گردید و نماینده آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) توضیحات کاملی در این خصوص ارائه داد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: در این کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی، مجریان طرح احیا و تعادلبخشی منابع آب زیرزمینی شرکت های آب منطقه ای، دبیران و معلمان آموزش و پرورش، نمایندگان انجمن اولیا و مربیان برخی مدارس تهران، نماینده انجمن های مردم نهاد ( NGO )و سازمان محیط زیست در این کارگاه یک روزه شرکت کرده و نماینده جایکا توضیحات مبسوطی در خصوص موضوع کارگاه ارائه داد.

وی تصریح کرد: این نشست با هدف بهره مندی و انتقال تجارب آموزش های مدارس ژاپن در تعمیق اثرگذاری آموزش ها در مدارس ایران برگزار شد.

اسدی خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای تهران نیز در راستای فرهنگسازی در میان دانش آموزان و همچنین تعمیق اثرگذاری تدریس کتاب انسان و محیط زیست اقدام به برگزاری کارگاه های عملی در مدارس برای دانش آموزان مقطع یازدهم می کند.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ میان حاضران و نماینده جایکا برگزار شد و راهکارهای مناسبی جهت فرهنگسازی موثر در مدارس ایران ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات