بهره برداری از دو پروژه آبرسانی روستایی در چالوس

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی روستایی در چالوس

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر دو پروژه آبرسانی روستایی«کلاچان» و «گیل کلا» با حضور مدیر عامل شرکت آبفار مازندران افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز شد.

به گزراش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در مراسم افتتاح این پروژه ها مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: طی دهه  فجر بیش از ۱۸ پروژه بزرگ آبرسانی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه ها ۲۶ روستا با ۸۰۰۰ خانوار از غرب تا شرق استان پهناور مازندران از آب این نعمت بی بدیل الهی بهره مند می شوند.

وی افزود: از مجموع ۱۸پروژه آبرسانی روستایی ۵ پروژه مجتمعی و ۱۳ پروژه نیز تک روستایی است که برای بهره برداری از این پروژه ها ۳۷.۱ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، ۶۶ کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع، ۱۵ باب مخزن زمینی به حجم ۳۵۵۰  متر مکعب ، ۱۳  واحد ایستگاه پمپاژ ، حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه و بهسازی ۳ دهنه چشمه همچنین یک مورد تصفیه خانه پکیج حذف آهن و ..... اجرا شده است.

مهندس عبدالهی در خصوص دو پروژه افتتاحی آبرسانی روستایی در چالوس گفت: برای بهره برداری از پروژه آبرسانی روستایی کلاچان یک حلقه چاه عمیق با ۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار حفر و تجهیز شد و ۶۰۰ خانوار این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به پروژه آبرسانی روستایی گیل کلا نیز افزود: یک حلقه چاه عمیق با صرف اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال حفر و تجهیز و ۱کیلومتر و ۳۰۰ متر شبکه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال تعویض و بازسازی شده و ۲۲۰ خانوار روستای گیل کلا از مزایای این طرح برخوردار شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات