حضور گسترده کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حضور گسترده کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب دوشادوش ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی با شکوهی که به همین مناسبت در کرمانشاه برگزار گردید، حضوری گسترده یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت با تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور حماسه پیروزی، خودباوری، ظلم ستیزی و عدالت خواهی ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: امروز، روز تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مشارکت داشته اند.
مهندس اسدی در ادامه گفت: حضور گسترده کارکنان این شرکت همچون سایر اقشار مردم بصیر و ولایتمدار در این راهپیمایی با شکوه، حاکی از اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر حول محور ولایت فقیه است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب در پایان ضمن قدردانی از حضور گسترده ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی با شکوه و تماشایی گفت: این حضور الهی و آرمانی، بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است و باعث خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.
شایان ذکر است کارکنان صنعت آب و برق استان کرمانشاه به صورت یکپارچه در این مراسم معنوی و با شکوه حضور یافتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات