هوشمندسازی و حمایت از استارت آپ‌ها از اولویت‌های شهرداری است

هوشمندسازی و حمایت از استارت آپ‌ها از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز، رضا جمالی در جلسه هم اندیشی نمایندگان و فعالان حوزه استارت آپ ها(کسب و کارهای نوین) با اشاره به نقش حمایتی شهرداری تبریز، افزود: هوشمند سازی شهری را نباید یک موضوع لوکس تصور کرد بلکه امروزه از الزامات مدیریت شهر است. بدون شک استارت آپ‌ها نه تنها مدیریت شهری بلکه سبک زندگی شهروندان را در آینده نزدیک تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیر سرمایه گذاری شهردای تبریز ادامه داد: در حوزه شهری باید داده‌ها همراه با طرح توجیهی مقرر ارائه شود تا مدیران شهری بدانند که قرار است چه ایده و استارت آپی باید جذب سرمایه گذاری کنند و خدمات شهرداری را به بهترین شکل ارائه دهند.

وی ادامه داد: حوزه‌های مختلف شهری از جمله حمل و نقل، ترافیک، گردشگری، مدیریت پسماند، تکریم ارباب رجوع، شهروند مداری، امور فرهنگی، امور خدماتی، شهرسازی، ذخیره انرژی محیط زیست و آلودگی هوا و دیگر مسایل شهری نیازمند حضور استارت آپ ها به صورت فعال و پر رنگ است.

جمالی افزود: امید است با رویه حمایتی از ایده‌های جدید و همکاری‌های متقابل تبریز به عنوان پایلوت مناسب شهر هوشمند با حضور استارت آپ ها در موضوعات شهری باشیم.

گفتنی است، در این جلسه موانع مسائل شهر هوشمند و کسب و کارهای نوین مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات