سینا خسروی عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد

سینا خسروی عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد

طی حکمی از سوی شهردار کرمان مهندس «سینا خسروی»به عنوان عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین در متن حکم این دو عضو آمده است:

برادر بزرگوار جناب آقای سینا خسروی

با سلام

نظر به اهمیت و ضرورت ساماندهی مشاغل شهری جهت پیشبرد اهداف شهرداری  کرمان در رسیدن به شهری شاداب، قابل سکونت برای حال وآینده و ایجاد محیط زندگی مناسب و دور از هر گونه آلایندگی، نیازمند هم اندیشی و همکاری با فعالان و نخبگان حوزه خدمات شهری می باشد تا بتوانیم بستری مناسب و پویا جهت کسب و کار و توسعه اقتصادی شهر و شهرداری، همچنین رضایت شهروندان ایجاد کنیم.

بدین منظور با توجه به تعهد، تجارب، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم وبه استناد ماده پنج فصل سوم اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به موجب این حکم، شما را به سمت «عضو شورای سازمان» منصوب می‌نمایم، از اهم وظایف جنابعالی بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان در چارچوب دستورالعمل ها و بخشنامه‌های ابلاغی، بررسی و تایید بودجه با رعایت بخشنامه مربوط، بررسی و تایید صورت های مالی و سایر وظایف محوله در اساسنامه می باشد. امیدوارم با اتکال به خداوند و همکاری سایر اعضا در پیشبرد اهداف موفق وموید باشید.

سید مهران عالم زاده

شهردار کرمان و رییس شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات