تهرانی‌ها از ابتدای تیر باید سهم دولت در کرایه حمل و نقل را بپردازند

تهرانی‌ها از ابتدای تیر باید سهم دولت در کرایه حمل و نقل را بپردازند

www.BanaNews.irمعاون اجتماعی شهردار تهران گفت: در صورتی که دولت سهم خود در هزینه‌های حمل و نقل عمومی و یارانه آن را به شهرداری تهران پرداخت نکند از ابتدای تیر سهم دولت را نیز باید مردم پرداخت کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد هادی ایازی در حاشیه افتتاحیه جشنواره اوقات فراغت محلات شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه محمد باقر قالیباف، شهردار تهران اعلام کرده بود در صورتی که دولت یارانه خود را نپردازد قیمت تمام شده هزینه رفت و آمد با سیستم حمل و نقل عمومی از شهروندان دریافت می‌شود گفت: در صورتی که دولت یارانه را پرداخت نکند از ابتدای تیر شهروندان باید سهم دولت را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم که دولت ظرف چند روز آینده یارانه خود را پرداخت کند.

سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد: طبق مصوبه شورا در خصوص افزایش شورا عمل می‌کنیم.

وی در خصوص جمع‌آوری متکدیان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و گرمخانه‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم اما متاسفانه تعداد متکدیان روز به روز افزایش می‌یابد.

همچنین محمد هادی ایازی در این همایش درخصوص برنامه‌های اوقات فراغت شهرداری تهران گفت: برای ایجاد نشاط و سرور در شهروندان مبنی بر موازین دینی اقداماتی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ جشن منطقه‌ای در تابستان اجرا می‌شود گفت: همچنین ۳ هزار و ۷۴۰ سامانه نشاط محلی و ۱۵۴ سامانه شرکت‌های تابعه ایجاد می‌شود.

وی همچنین از تجلیل از فعالان عرصه مهدویت خبر داد و گفت: جشنواره آذین بندی محلات نیز برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جشنواره شمسه خبر داد و گفت: جشنواره ورزشی و جشنواره‌های هنری از دیگر اقدامات کارهایی است که در این ایام انجام می‌شود.

 

 

    نظرات