انضباط مالي، اميد و مشاركت مردمي/يكسال تلاش در شهر

انضباط مالي، اميد و مشاركت مردمي/يكسال تلاش در شهر

شهردار اصفهان گفت: در نهايت تلاش و برنامه‌ريزي به دنبال تقويت قدرت اقتصادي شهر و ايجاد شرايط اجتماعي مناسب، توجه به محيط زيست و حركت در جهت رشد هوشمند شهر، افزايش كارايي با كمترين منابع مالي، رويكرد استراتژيك و تاكيد بر پويايي شهروندان و تلاش براي رشد منطقه‌اي هستيم.

به گزارش خبرنگار ايمنا ، قدرت الله نوروزي صبح امروز- يكشنبه-21 مهرماه 98 در نود و هشتيمن جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با ارايه گزارشي از عملكرد يك ساله شهرداري اصفهان اظهار كرد: حركت دو ساله مديريت شهري نقطه عطفي در تاريخ مديريت شهري اصفهان بوده است، زيرا همه تلاش كرديم در شرايط سخت اقتصادي كشور، اميد و نشاط را در دل مردم ايجاد كنيم.

وي تصريح كرد: امروز شاهد اين فضا در شهر اصفهان هستيم و سعي كرديم تا با مشاركت تمام ذي نفعان و مردم در ساختن شهر و تامين حقوق آنها اقدام كنيم.

شهردار اصفهان با بيان اينكه فضا مناسبي ايجاد شده تا همه افراد در راستاي توسعه شهري اظهار نظر كنند، گفت: براي صيانت از بيت المال تمام پروژه‌هاي نيمه تمام فعال شده است؛ البته با يك برنامه سنجش پذير به ميدان آمده‌ايم و امروز مجموعه اقدامات در تمام بخش‌هاي شهرداري زمينه سنجش پذيري را فراهم كرده است.

وي با بيان اينكه بيشتر تمركز مديريت شهري در اجراي پروژه‌هايي بوده كه اثر بخشي آن متوجه همه مردم شده و آثار هميشگي به همراه دارد، تصريح كرد: پروژه هاي چهارباغ، رينگ چهارم، خط دو مترو، بازسازي اتوبوس‌هاي فرسوده، طرح جامع شهر اصفهان، برنامه اصفهان 1405، طرح 2020  از جمله پروژه‌هايي است كه داراي آثار هميشگي است.

نوروزي گفت: باتوجه به اينكه براي جلب مشاركت بخش خصوصي اقدام انجام شده امروز شاهد حضور پر رنگ سرمايه گذاران در شهر هستيم.

وي با تاكيد بر اينكه انضباط مالي در دو سال گذشته افتخار بزرگي است، اظهار كرد: ساماندهي سرمايه‌هاي انساني در شهرداري يكي ديگر از موفقيت‌هاي اين دوره است.

شهردار اصفهان ادامه داد: تلاش در جهت توسعه كارآفريني و اشتغال موفقيتي است كه با فعال شدن پروژه‌هاي نيمه تمام و اجراي پروژه‌هاي جديد موجب رونق كسب و كار شده، زيرا هر پروژه تعداد زيادي اشتغال ايجاد كرده و فضاي عمراني شهر را رونق داده است.

وي ادامه داد: اصلاح زيرساخت‌هاي شهر كه آثار آن براي همه روشن خواهد شد، سامانه املاك، سامانه بودجه شهرداري، بارگذاري و شفاف سازي اطلاعات شهرداري اصفهان، قرارداد AVL و AFC براي هوشمندي شهر از ديگر فعاليت‌هاي انجام شده به شمار مي‌رود.

نوروزي گفت: در نهايت تلاش و برنامه‌ريزي، به دنبال تقويت قدرت اقتصادي شهر و ايجاد شرايط اجتماعي مناسب، توجه به محيط زيست و حركت در جهت رشد هوشمند شهر، افزايش كارايي با كمترين منابع مالي، رويكرد استراتژيك و تاكيد بر پويايي شهروندان و تلاش براي رشد منطقه‌اي هستيم.

وي با بيان اينكه پيشرفت شهر اصفهان را در پيشرفت شهرهاي همسايه مي‌بينيم، افزود: تلاش مي‌كنيم رشد منطقه‌اي داشته باشيم كه در اين راستا قطار شهري حومه براي شهرداري حائز اهميت است.

شهردار اصفهان با تاكيد بر اينكه به دنبال فرصت سازي براي آينده تمام شهروندان هستيم، تصريح كرد: مي‌خواهيم برابري ايجاد كنيم و حركت به سوي يكپارچگي اجتماعي داشته باشيم تا بسياري از مشكلات رفع شود؛ همچنين در تلاش هستيم تا شاهد شهري زيست پذير و رقابت پذير باشيم.

وي گفت: امروز در اصفهان شاهد آماج پروژه‌هاي عمراني هستيم، اما برخي اين مهم را بر نمي‌تابند و مباحث بي معنا را مطرح مي‌كنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات