امسال، 28 هزار متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه 3 آسفالت شده است/ تدوام عملیات لکه گیری و آسفالت در معابر

شهردار منطقه سه شهر ارومیه گفت: امسال در حدود28 هزار متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه شهر ارومیه آسفالت شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، جواد حقیقی با اشاره به اولویت ها در سطح منطقه، بیان کرد:  لکه گیری، جدول گذاری و آسفالت شوارع خاکی به ویژه در شهرک های اقماری و جدید چون شهرک والدین شاهد و فدک  از اولویت های منطقه در سال جاری است .

وی با اشاره به عملیات اجرایی در شهرک والدین شاهد، عنوان کرد:  عملیات اجرایی  شوارع  در شهرک والدین شاهد شامل زیر سازی و آسفالت انجام شده وهمچنان تداوم دارد .

شهردار منطقه سه شهر ارومیه با بیان این که  امسال عملیات لکه گیری معابر در سطح منطقه بیشتر از اسفالت انجام شده است، گفت:  امسال عملیات  لگه گیری معابر در سطح منطقه چون الواج صورت گرفته و همچنان در حال اجرا است .

وی افزود: امسال به میزان  127 هزار و 835 متر مربع یعنی  196 هزار تن  عملیات لکه گیری در معابر مختلف سطح منطقه صورت گرفته است .

حقیقی با اشاره به  آسفالت رویه معابر، عنوان کرد: 19 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه چون خیابان ابوالفتحی و عارف از ابتدای سال جاری تاکنون اسفالت رویه شده است .

وی اظهار کرد:  امسال عمده عملیات آسفالت در شهرک والدین شاهد، شهرک دانشگاه، خیابان مظفری و خیابان سمرقندی صورت گرفته است .

شهردار منطقه 3 شهر ارومیه خاطر نشان کرد:  امسال در حدود28 هزار متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه شهر ارومیه آسفالت شده است .

وی با بیان این که عملیات متعدد عمرانی به ویژه لکه گیری و آسفالت در سطح منطقه در حال اجرا است، بیان کرد:  این عملیات تا آغاز بارش ها و فصل سرما همچنان تداوم دارد .

به گفته حقیقی وسعت سطح منطقه سه شهرداری ارومیه  22 هکتار است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات