آسفالت/ هدایت آب های سطحی / ارائه خدمات شهری

آسفالت/ هدایت آب های سطحی / ارائه خدمات شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در جهت ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان و توجه ویژه به مناطق الحاقی و توسعه متوازن مرکز استان، آسفالت سطح شهر، هدایت آب های سطحی و پروژه های خدماتی و عمرانی در دستور کار شهرداری مرکز استان قرار گرفت.

در این راستا، در روز جمعه 17 آبان ماه ، لکه گیری و آسفالت در معابر سطح مناطق سه گانه اجرا شد که نقش موثری در روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور شهروندان خواهد داشت.

اجرای لوله گذاری کاروگیت حدفاصل میدان راه اهن تا ابتدای بلوار ارتش در جهت هدایت آب های سطحی، پیاده رو سازی حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا ابتدای بلوار آزادی با هدف بهسازی معابر عملیاتی شد.

لایروبی کانال عرضی خیابان شیخ طبرسی، لایروبی کانال کوی زینبیه، لایروبی کانال انتهای کوی امام حسین، لایروبی جوی بلوار طالقانی از ابتدای باغ سنگ تا ابتدای خیابان تونبخشی پاکسازی جوی و کانال در حاشیه پل ولیعصر، جدول گذاری و رفیوژ وسط ورودی شزقی ساری از دیگر اقدامات شهرداری ساری در راستای رفاه حال شهروندان در این روز بوده است.

رفیوژ میانی بلوار کشاورز ، رنگ آمیزی و شستشوی جداول خیابان ها و مخازن زباله در سطح شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار داشت که اجرا شد.

اصلاح و بهسازی روشنایی معابر در راستای زیباسازی بصری مرکز استان نیز به همت شهرداری ساری عملیاتی شد.

مدیریت شهری حسب تاکید رجبی شهردار مرکز استان و در راستای توسعه متوازن و توجه ویژه به مناطق الحاقی، ارائه خدمات و پروژه های عمرانی را بطور مستمر در این محلات در حال اجرا دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات