اجرای پیاده روسازی فاخر در سه محور منطقه 8 با اعتبار 20 میلیارد تومان

اجرای پیاده روسازی فاخر در سه محور منطقه 8 با اعتبار 20 میلیارد تومان

اجرای پیاده روسازی فاخر در سه محور منطقه 8 با اعتبار 20 میلیارد تومان

شهردار منطقه 8 مشهد از پیاده روسازی فاخر در سه محور این منطقه با اعتبار 20 میلیارد تومانی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، با اعلام این خبر اظهار داشت: نهضت پیاده روسازی از مهمترین برنامه های سال جاری این منطقه است که پیاده رو سازی ضلع شرقی خیابان کوهسنگی در سال جاری با اعتبار 3 میلیارد تومانی آغاز شده و تا پایان سال، به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: پیاده روسازی ضلع غربی خیابان کوهسنگی نیز با اعتبار 5 میلیارد تومانی در دستور کار قرار دارد که جزء کارهای فاخر منطقه خواهد بود و برای اجرای این پروژه از نظرات مردم به طور کامل بهره گرفته شد.
شیرازی ادامه داد: در نظر داریم تا محور سرشور را به عنوان یک محور تاریخی، بعد از بازار رضا(ع)، بعد از کف و بدنه سازی، به صورت یک بازار سرپوشیده درآوریم که این پروژه از سرشور 1 تا 10 در فاز یک اجرایی خواهد شد. اعتبار این پروژه 9 میلیارد تومان بوده و کل پروژه تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: فاصله ایستگاه سراب تا محور آزادی در کوچه شاهین فر نیز با اعتبار 3 میلیارد تومانی، طی سال جاری بهسازی خواهد شد.
شهردار منطقه 8 مشهد عنوان کرد: کل محور امام رضا(ع) و امام خمینی (ره) برای تردد راحت معلولین، در دستور کار مناسب سازی و مرمت قرار گرفته است که خیابان امام رضا (ع) به پایان رسیده و طرح ویژه ای در بخش پایانه مسافربری در دست اجراست و خیابان امام خمینی(ره) نیز در دست اقدام است.
شیرازی در مورد آسفالت معابر این منطقه نیز خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تا کنون در این منطقه بالغ بر 104 هزار متر مربع از معابر، روکش و لکه گیری آسفالت شده است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات