امروز استکبار قدرت تضعیف و خاموش کردن انقلاب اسلامی را ندارد

امروز استکبار قدرت تضعیف و خاموش کردن انقلاب اسلامی را ندارد

امروز استکبار قدرت تضعیف و خاموش کردن انقلاب اسلامی را ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز استکبار به جایی رسیده که قدرت تضعیف و خاموش کردن انقلاب اسلامی را ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در دهمین یادواره شهدای وحدت که در مجتمع آیه ها برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی جاده ای با عنوان پیروزی خون بر شمشیر را باز کرد و این مسیر از 40 سال پیش تا به امروز باعث جمع شدن استکبار از یک گوشه جهان بوده است.
وی افزود: جریان اقتدار روز به روز در کشور اسلامی توسعه یافته و راهنمای آن نیز مقام معظم رهبری بوده است، امروز سفره اسلام را با وسعت بیشتری پهن کرده‌ایم و هدف و آرمان ما از سوی خداوند در عالم تحقق یافته است، البته تنها ابزار پیمایش این جاده شهدای گرانقدر اسلام هستند.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه دشمن از متحد شدن مسلمانان برای هدف گسترش اسلام عصبانی می‌شود، ادامه داد: دشمن شناسی، تکلیف شناسی و بصیرت در مقابله با دشمنان برای ما ضروری است که همگی پیام یادواره شهدای وحدت است.
وی گفت: وقتی مرز، قومیت، مذهب، اندیشه و نظریه نتواند مسلمانان را از هم جدا کند، دشمن را عصبانی می کند. جوانانی که آرزوی شهادت دارند باید همچون شهید شوشتری در راستای توسعه‌ی اسلام و عدل در جهان تلاش کنند و پس از آن به مقام شهادت برسند.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: مفهوم معنا و تحقق پیام الهی، فراگیری اسلام بر روی زمین و حاکمیت عدل نبوی برروی کره زمین بوده است که متاسفانه تا به امروز محقق نشده است و این پیام اسلام باید محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت مسلمانان می‌ترسند، جنس و جبهه دشمن پیامبر اسلام مشخص بوده و باید در مقابل آنان روحیه جنگجویانه و وحدت خود را حفظ کنیم.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات