بررسی  پروژه مسکن اقدام ملی با حضور مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور

بررسی پروژه مسکن اقدام ملی با حضور مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, جلسه ای با حضور آقایان: مهندس حق شناس معاون امورمسکن شهری بنیاد مسکن کشور, مهندس بلدی مدیرکل بنیاد, طلوعی معاون راه و شهرسازی, رضوانپور معاون مسکن شهری , یزدان پناه معاون پشتیبانی , صمدی رئیس اداره حراست استان, شکروی مشاور طرح و سایر کارشناسان  در خصوص بررسی پروژه مسکن طرح اقدام ملی در محل سالن جلسات بنیاد تشکیل گردید.
در ابتدا مهندس بلدی گزارشی در خصوص وضعیت ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی ارائه داد و گفت: ظرفیت استان قم در سامانه آباد به طور کامل در شهر قم و شهرهای تابع تکمیل شده است و مراحل بعدی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
ایشان ادامه داد: برای شروع پروژه طرح اقدام ملی دراستان در مرحله اول یک قطعه زمین مسکونی  توسط راه و شهرسازی جهت  احداث 200 واحد مسکونی پیش بینی شده و به صورتی برنامه ریزی شده که افراد واجد شرایط که بیشتر از قشر متوسط وضعیف جامعه هستند بتوانند صاحب خانه شوند.
در ادامه مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد کشور طرح اقدام ملی تولید مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد دانسته و گفت: باید تلاش شود عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخش تشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم تا مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات