مدیریت شهری کاشان مسیرش را برای استفاده از ظرفیت بافت تاریخی پیدا کرده است

مدیریت شهری کاشان مسیرش را برای استفاده از ظرفیت بافت تاریخی پیدا کرده است

ایرج شهین باهر در نشست هم‌اندیشی مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهرهای کاشان و تبریز، مراجعه مدیران به شهرهای مختلف را یکی از راه‌های انتقال تجربیات واطلاع از اتفاقات مهم دانست و گفت: کارهای خوبی در حوزه بافت تاریخی و نحوه برخورد با این ظرفیت تمدنی در کاشان انجام شده است که باید مورد استفاده ما نیز قرار گیرد.

وی با نادرست خواند عنوان «بافت فرسوده»، گفت: این سرمایه‌های ارزشمند، می‌توانند زمینه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های مهم دیگری باشند به شرط آنکه باید داشته‌های خود را بشناسیم و آن را بارور سازیم همانگونه که مدیریت شهری و سیاست گذارهای کاشان مسیر خود را برای استفاده از این ظرفیت پیدا کرده‎اند. ▫️شهردار تبریز با بیان اینکه باید آموزش شهروندی را ارتقا دهیم و در کنار آن مشارکت مردم را تقویت کنیم گفت: بر این اساس، موارد آموزش شهروندی در قالب ۲۶ کتاب ارائه و در ۸۱ مدرسه تبریز اجرا می‌شود.

شهین باهری تأکید کرد: بر مبنای برنامه‌ریزی مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری تبریز، چشم‎انداز ۱۲ ساله تدوین و مسیری مشخص، معین شده است.

وی همچنین متذکر شد: اگر فرزندان ما یاد بگیرند چطور در شهر زندگی کنند، از بسیاری هزینه‌های ما در حوزه مدیریت شهری کاسته می‌شود به عبارت دیگر اگر آموزش به صورت درست انجام شود نیاز به اقدامات بازدارنده احساس نمی‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات