75 هزار نفر در شهرستان خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفتند

75 هزار نفر در شهرستان خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفتند

دکتر علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  گفت: امروز مدول سوم سامانه فاضلاب شهر خوی از طریق ویدئو کنفرانس و توسط دکتر اردکانیان وزیرمحترم نیرو افتتاح شد و ۷۵ هزار نفر از جمعیت این شهر زیرپوشش فاضلاب شهری قرار گرفتند.

دکتر رضوی در گفتگو با واحد خبر دفتر روابط عمومی افزود: ظرفیت این تصفیه خانه 15000 مترمکعب در شبانه روز میباشد که توانایی تحت پوشش قرار دادن جمعیت بالغ بر 7500 نفر را دارا است و با افتتاح این پروژه  امکان واگذاری 14000 فقره انشعاب فاضلاب را به مشترکین فراهم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با بیان اینکه فرآیند تصفیه این پروژه به صورت لجن فعال از نوع SBR متعارف میباشد اضافه کرد: برای احداث این پروژه از ابتدای سال 1392 مجموعا 102 کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال احداث شده است و کلنگ احداث تصفیه خانه نیز در سال 1396 بر زمین زده شد بود.

وی تصریح کرد: مبلغ اعتباری صرف شده در این پروژه، 55 میلیارد تومان بوده و 120 کیلومتر خط و شبکه فاضلاب دارد و از سوی دیگر مهمترین ویژگی این پروژه، تامین نیازهای منطقه، حفظ محیط زیست و بهداشت همگانی بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات