نیروگاه مقیاس کوچک مریوان در استان کردستان با ظرفیت 25 مگاوات تا پایان اردیبهشت سال 1399 وارد مدار می‌شود

نیروگاه مقیاس کوچک مریوان در استان کردستان با ظرفیت 25 مگاوات تا پایان اردیبهشت سال 1399 وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از به مدار آمدن پروژه نیروگاهی مقیاس کوچک مریوان در استان کردستان با ظرفیت 25 مگاوات تا پایان اردیبهشت سال 1399 و قبل از پیک بار سال آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در بازدید از این پروژه گفت: در حال حاضر 14 مگاوات از ظرفیت این نیروگاه در سایت مستقر شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1399 و قبل از پیک بار سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک موجب کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ شبکه می‌شود، همچنین احداث این نیروگاه‌ها و اتصال به پست‌های برق فوق‌توزیع باعث جلوگیری از توسعه شبکه و کاهش هزینه توسعه شبکه انتقال خواهد شد.

مهندس اسدی ابراز داشت: این نیروگاه باعث بهبود کیفیت برق مصرف کننده شده و در زمان قطع برق شبکه، در زمینه پدافند غیرعامل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان ساخت: با راه‌اندازی این نیروگاه که به‌صورت CHP یا ترکیب برق و حرارت خواهد بود در مجموع منجر به اشتغال‌زایی 50 نفر در بخش نیروگاهی و مصارف گلخانه‌ای خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این نیروگاه که با ظرفیت 25 مگاوات در حال احداث است، بزرگترین نیروگاه مقیاس کوچک در استان‌های غربی کشور می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات