برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای پساکرونا

شهردار کرمان خبر داد:

برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای پساکرونا

شهردار کرمان از برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برای نشاط و شادابی شهروندان در پساکرونا خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، در پاسخ به درخواست اعضای شورا مبنی بر آماده‌سازی شهر و ارایۀ برنامه‌های مبتنی بر شادی و نشاط جامعه بعد از دوران قرنطینه و پساکرونا گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حال فراهم کردن زمینۀ برگزاری این برنامه‌هاست.

وی افزود: هم‌چنین قبل از شروع سال جدید، بهره‌برداری از 15 پارک در دستور کار بود که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، آیین افتتاحیۀ این پارک‌ها به تعویق افتاد.

شهردار کرمان ادامه داد: هم‌اکنون، این پارک‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند؛ بنابراین، مردم می‌توانند پس از پایان قرنطینه، از فضای پارک‌های ساخته‌شده استفاده کنند.

عالم‌زاده بیان کرد: هم‌چنین طبق نظر اعضای محترم شورا و در زمان مناسب، آیین افتتاحیۀ این پارک‌ها برگزار خواهد شد.

وی هم‌چنین در خصوص فعالیت دیرهنگام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: ابلاغیۀ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پیش از شروع سال جدید و در اوایل زمستان صادر شده بود و قرار بود که فعالیت این سازمان شروع شود، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت آن به تأخیر افتاد.

شهردار کرمان افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری براساس مصوبه و اساس‌نامه‌ای که در سازمان شهرداری‌ها تعریف شده، فعالیت خود را انجام خواهد داد و تنها سازمانی است که به‌طورمستقیم زیر نظر شهردار کرمان فعالیت خواهد کرد.

شهردار کرمان هم‌چنین با توجه به ضرورت بازگشایی هرچه سریع‌تر امتداد بلوار سپهبد شهید سلیمانی گفت: بخشی از املاک واقع در این مسیر باید تملک شوند و با توجه به این‌که شهرداری در قبال تعهدات خود نسبت به ایجاد 660 واحد پارکینگ به ارزش 28 میلیارد تومان اقدام کرده و از مبلغ مذکور هشت میلیارد تومان استفاده کرده، از شورای اسلامی شهر می‌خواهیم برای تملک املاک واقع در این مسیر، از محل اعتبار باقی‌مانده، اختصاص داده شود.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات