اعتماد مردمی به پویش رحمت باعث خرسندی است/ ۱۲ قلم جنس در سبد غذایی پویش رحمت

اعتماد مردمی به پویش رحمت باعث خرسندی است/ ۱۲ قلم جنس در سبد غذایی پویش رحمت

به گزارش شهریار، کاظم خامه چی در گفتگو با خبرنگار شهریار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی پویش رحمت اظهار کرد: استقبال از پویش رحمت قابل قبول است و از اعتماد عمومی به این پویش سپاسگزاریم.

او ادامه داد : کمک‌های خوبی از تهران و حتی خارج از کشور داشتیم و در کنار آن شهروندان نیز هر چند با مبالغ پایین، از این پویش استقبال کرده‌اند.

سخنگوی پویش رحمت از افزایش اجناس سبد غذایی در این کمپین نیز خبر داده و خاطرنشان کرد: ۱۲ قلم جنس را برای سبد غذایی پویش رحمت قطعی کرده‌ایم که شامل گوشت قربانی، مرغ، برنج، نخود، لوبیا، روغن، پنیر، چای، قند، شکر، ماکارونی و رب گوجه‌فرنگی است که اقدامات خرید آنها انجام شده و در کمترین زمان اقدام به بسته‌بندی و توزیع اجناس می‌کنیم.

او درباره میزان خریدهای پویش رحمت نیز گفت: اجناس سبد غذایی پویش رحمت را برای ۱۰ هزار خانوار در نظر گرفتیم و در ادامه نیز افزایش می‌دهیم، ولی به منظور جلوگیری فاسد شدن اجناس، خریدهایمان را در حجم پایین انجام می‌دهیم.

خامه چی، تعداد افراد شناسایی شده توسط پویش رحمت را ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرده و تأکید کرد: در حال حاضر ما ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد مستحق را شناسایی کردیم که تا آخر همین هفته ۵ هزار سبد غذایی با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌گردد و مابقی در اوایل هفته آینده این سبد غذایی را دریافت می‌کنند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات