رصد میزان مسافر ناوگان خطوط با استقرار ناظر در ایستگاه‌های پرتراکم  ...

رصد میزان مسافر ناوگان خطوط با استقرار ناظر در ایستگاه‌های پرتراکم ...

رصد میزان مسافر ناوگان خطوط با استقرار ناظر در ایستگاه‌های پرتراکم سطح شهر

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بعد از یک ماه تعویق از امروز با دستورالعمل‌های پیشگیرانه - بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سرویس‌دهی ناوگان سازمان اتوبوسرانی در ۲۷ خط شهری و ۱۸ خط حومه در دو شیفت صبح از ساعت ۶ الی ۸:۳۰ و شیفت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ انجام می‌شود که به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافر، ناوگان این خطوط از ۶۴۴ دستگاه به ۱۱۲۵ دستگاه افزایش یافته است.
در این مدت تمام کارکنان با استفاده از دستگاه تب‌سنج و اکسیمتر پایش سلامت خواهند شد و پک‌ بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش نیز در اختیار اتوبوس‌رانان و مینی‌بوس‌رانان قرار گرفته است.
علیرغم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در نیمکت‌های ایستگاه‌ها و صندلی‌های داخل ناوگان، نسبت به استقرار ناظر در ایستگاه‌های پرتراکم مسافری خطوط اقدام گردیده تا ضمن بررسی مسافرین داخل ناوگان در صورت مشاهده تراکم مسافر، نسبت به تقویت ناوگان اقدام گردد.
گفتنی است؛ علیرغم ضدعفونی شدن تمام ناوگان اتوبوسرانی در ابتدا و انتهای خطوط و توقفگاه‌های شبانه، مجددا از شهروندان عزیز درخواست داریم تا حد امکان از لمس صندلی‌ها و میله‌ها خودداری نموده و از نشستن بر روی قسمت‌های علامت‌گذاری شده سایبان‌ها و صندلی خودداری نمایند و در صورت مشاهده ازدحام داخل ناوگان از ایستادن داخل اتوبوس اجتناب نموده و با کمی صبر منتظر اتوبوس بعدی باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات