اطلاعیه مهم نوبت دهی سازمان

بدینوسیله به اطلاع می رساند نوبت دهی خدمات مهندسی  از روز دوشنبه 8-2-99 الی چهارشنبه 10-2-99 در ساعت 8 الی 12 به صورت مجزا (نوبت دهی کد 135(جهت ثبت معرفی نامه)، نوبت دهی کسر ظرفیت و نوبت دهی ثبت قرارداد ) انجام خواهد شد.
لذا  اعضا و مالکان گرامی می بایست ابتدا درخواست نوبت خود را در سامانه ثبت نموده و تا پاسخ کاربر مسئول منتظر بمانند. تاریخ و نوبت مراجعه متقاضیان مجدداً از طریق سامانه تیکتینگ به آنها اعلام خواهد شد و بدیهی است: 1- صرف درخواست نوبت توسط کاربران به منزله دریافت نوبت نیست و افراد باید طبق نوبت پاسخ داده شده در سیستم مراجعه نمایند.2-خدمات صرفا در نوبت مشخص شده و با احراز هویت دارنده نوبت ارائه خواهد شد.3- در جهت برقراری عدالت میان مراجعان گرامی به هر نفر صرفا یک نوبت در یک روز تعلق خواهد گرفت و درخواست های بعدی ابطال میگردد.
لازم به ذکر است آن دسته از مالکین محترمی که معرفی نامه مربوط به سال 98 در اختیار دارند صرفا تا پایان نوبت مشخص شده میتوانند با آپلود تصویر معرفی نامه نسبت به اخذ نوبت برای ثبت اقدام نمایند و این تاریخ تمدید نخواهد شد.
با توجه به اینکه هر نوبت صرفا متعلق به شخص گیرنده نوبت بوده و مختص به انجام خدمات مشخص شده است خواهشمند است در انتخاب نوع نوبت خود دقت فرمایید و هرگونه اشتباه در ارائه درخواست نوبت دهی بر عهده خود شخص است.
ضمن تاکید بر این موضوع که هیچگونه نوبت دهی حضوری در سازمان صورت نمیگیرد، خواهشمند است از مراجعه بدون نوبت و خارج از نوبت به سازمان بپرهیزید.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات