با وجود تمام فشارها، مصمم به دفاع تمام عیار از حقوق شهر هستیم

با وجود تمام فشارها، مصمم به دفاع تمام عیار از حقوق شهر هستیم

سیروس افضلی در دیدار با شهردار کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و نیز هفته قوه قضائیه، امر اجرای عدالت را رسالت خطیر و مسئولیت سنگینی مبتنی بر شأن اولیا، اوصیا و انبیا دانست.
وی، شهرداری را نهاد عمومی دانست که بیشترین جلسات، نشست‌های حقوقی و مراجعات ارکان قضایی به آن اختصاص می‌یابد و افزود: این حجم از اختصاص زمان و انرژی به دلیل اهمیت جایگاه شهرداری و مسئولیت‌ها و نقش‌های مختلف این نهاد عمومی است.
رئیس دادگستری شهرستان کاشان،عملکرد شهرداری کاشان را در جلوگیری از بزه‌ها و تخلفات اجتماعی موثر خواند و خواستار تعامل بیش از پیش این نهاد عمومی با سایر متولیان و مجموعه‎ها در کاهش وقوع جرم شد.
افضلی، با اشاره به وظایف متعدد و ارائه خدمات متنوع شهرداری تأکید کرد: وقتی مشاهده می‌بینیم شهرداری چه وظایف سنگینی دارد ما نیز تمام قد از حقوق شهر دفاع می‎کنیم.
وی، همچنین با یادآوری برخی موانع گذشته در تصویب مصوبات مربوط به شهرداری در کمیسیون تطبیق، رویکرد دادگستری کاشان را دفاع از تصمیمات مبتنی بر مصالح عمومی و توسعه و آبادانی شهر بر مبنای قانون دانست. رئیس دادگستری شهرستان کاشان تصریح کرد: حتی اگر شهرداری در خصوص تضییع حقوق عمومی پی‌گیری انجام ندهد ما خود را در این زمینه موظف و مسئول می‌دانیم البته تحت فشار هستیم اما بدون توجه به حواشی به کار خود می‌پردازیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات