لزوم توجه ویژه به مناسب‌سازی معابر فرعی سطح شهر

لزوم توجه ویژه به مناسب‌سازی معابر فرعی سطح شهر

لزوم توجه ویژه به مناسب‌سازی معابر فرعی سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد، شهناز رمارم که این هفته در برنامه چهارشنبه پاسخگویی پاسخگوی سئوالات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان را در مرکز ارتباطات مردمی 137 بود، با بیان اینکه باید مبنای تصمیم‌گیری‌ها در مدیریت شهری، نیازسنجی از شهروندان باشد، اظهار کرد: یکی از راه‌های نیاز سنجی، مرکز 137 است که مطالبات مردمی به آنجا منعکس می‌شود، وقتی ما شعار شهر هوشمند را مطرح می‌کنیم یعنی اینکه باید پاسخ هوشمندانه به نیازهای مردم بدهیم که حدود یک میلیون و 475 هزار درخواست مردمی ثبت شده در این مرکز طی 7 سال گذشته، یک بانک جامع اطلاعاتی از نیازسنجی مردمی است که شهرداری باید برای نوشتن لایحه بودجه سال آینده خود به این بانک اطلاعاتی برگرفته از نیازهای شهروندان، توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری توجه ویژه‌ای به مرکز 137 و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از طریق این کانال ارتباطی در راستای دلسرد نشدن شهروندان داشته باشد ضمن اینکه امیدوارم با آغاز به کار پروژه چشم شهر به عنوان اورژانس شهری در کنار این مرکز، حل مشکلات شهروندان نیز سرعت گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد درخصوص عملکرد مدیریت شهری در مناطق کم برخوردار گفت: خدمات‌دهی شهرداری تاکنون در کلیه مناطق شهر اعم از برخوردار و کم برخوردار، در معابر اصلی مطلوب بوده است اما ضرورت دارد به خدمات‌دهی در معابر فرعی توجه بیشتری شود.

رمارم افزود: بهسازی جوی و جداول، مرمت و بهسازی پیاده روها، مرمت و روکش آسفالت، آبیاری درختان و ... از جمله موارد درخواستی شهروندان ساکن در معابر فرعی است که لازم است به این مهم توجه ویژه‌ای گردد وگرنه ممکن است شاهد خشک شدن درختان شهر در معابر فرعی باشیم.
وی تاکید کرد: بهتر است یک سال به‌جای آسفالت معابر شهر، کل بودجه این کار برای مرمت جوی و جداول و پیاده روسازی در شهر هزینه شود که مقدمه‌ای برای آسفالت معابر به شمار می رود و این اقدام نیز در معابر فرعی و پررفت و آمد که زیرساخت‌های نامناسب‌تری دارد دنبال گردد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات