پیگیری 42 مورد از مشکلات ناحیه شهیدبابایی از سازمان‌های مختلف

پیگیری 42 مورد از مشکلات ناحیه شهیدبابایی از سازمان‌های مختلف

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی‌فر با تشریح فعالیت ناحیه شهیدبابایی در تیر ماه امسال اظهار کرد: در تیر ماه امسال اقدامات عمرانی و خدماتی مختلفی برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان انجام شده است .


وی بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، عمران و پسماند عنوان کرد و گفت: در تیر ماه امسال برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان با سازمان های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان فضای سبز، سازمان ترافیک و غیره ارتباط داشته ایم .


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در ادامه بیان کرد: براساس آمار ثبت شده در تیر ماه امسال 42 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری شهیدبابایی از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است .


فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس این آمار سازمان های عمران با 14 مورد و سازمان فرهنگی و ورزشی با یک مورد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان همکاری را با این ناحیه داشته اند .


وی گفت: ناحیه شهری آزادگان در تیر ماه امسال در مدیریت پسماندها پنج مورد، سازمان فضای سبز پنج مورد و سازمان خدمات رسان با  13 مورد پیگیری معضلات مختلف را انجام داده است .

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات