اعمال 1337 مورد بخشودگی حق انشعاب آب و فاضلاب در خراسان رضوی

اعمال 1337 مورد بخشودگی حق انشعاب آب و فاضلاب در خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه از این تعداد 955 فقره انشعاب مربوط به سال گذشته است و 382 فقره هم در پنج ماه اول سال جاری واگذار شده است، مجموع درآمد حاصل از فروش این انشعابات را 12 میلیارد و 70 میلیون ریال اعلام کرد که این شرکت در راستای اجرای ضوابط مربوط به معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی انشعابات آب و فاضلاب ابلاغی از طرف وزارت نیرو برای مشمولان، تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب را اعمال و وجوه مربوطه را دریافت نکرده است.
"محمد سلطانی" گفت: موضوع تخفیفات و بخشودگی‌های قانونی که هر سال به شرکت‌های آب و فاضلاب ابلاغ می‌شود عمدتا به دو بخش تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب و بخشودگی مربوط به آب بها تقسیم می‌شود.
به گفته وی تخفیفات حق انشعاب مساجد و مصلی‌ها، حوزه‌های علمیه، اماکن دینی اقلیت‌های مذهبی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، جانبازان 25 درصد به بالا، خانواده شهدا، آزادگان و مدارس خیر ساز را شامل می‌شود.
وی گفت: بخشودگی آب بها نیز مشمول مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، موسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه، اماکن مذهبی، اقلیت‌های دینی و گلزار شهدا می‌شود.
سلطانی با بیان اینکه هزینه لوازم انشعاب آب و فاضلاب از این گروه از مشترکان دریافت می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بر اساس معرفی‌نامه صادره از طرف نهادها و ارگان‌های متولی برای مشمولان، پس از اخذ مستندات و بررسی و کنترل‌های لازم در حوزه اموری و به خصوص ستادی، نسبت به اعمال معافیت و بخشودگی تعرفه‌های آب و فاضلاب در مورد متقاضیان اقدام می‌کند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات