برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  ...

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ...

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مراسم تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با حضور شهردار مشهد، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر برگزار شد.

طی این مراسم امیر عزیزی، مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، تکریم و مسعود ظهوریان به عنوان سرپرست این سازمان معارفه شد.
برند آتش نشانی و آتش نشانان در شهر مشهد ارتقا پیدا کرده است

در ادامه این مراسم محمدرضا کلائی، شهردار مشهد اظهار کرد: کار در سازمان آتش نشانی بسیار سخت است و باید اعتراف کنم که هر روز که به تجربه من در مدیریت شهری افزوده می شود، بیش از گذشته به این نکته واقف می شوم.

وی افزود: حقیقتا در مدت یک سال و نیم که در خدمت آقای عزیزی بودیم، برند آتش نشانی و آتش نشانان در شهر مشهد ارتقا پیدا کرد و مردم با این سازمان و وظایف آنان بیشتر آشنا شدند. در روزی که به همراه آقای یعقوبی، در نظر داشتیم این سمت را به آقای عزیزی تحویل بدهیم انتظار چنین توفیقی را نداشتیم و یکی از دلایل نظرات مخالف برای انتصاب ایشان در سمت مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد، حضور مفید ایشان در سازمان آتش نشانی بود.
شهردار مشهد بیان کرد: از جمله ویژگی های بارز آقای عزیزی می توان به پرتلاشی، مسئولیت پذیری، تلاش فراوان، آمادگی و انرژی زیاد، صداقت، مشارکت دادن همکاران در امور، بیان واقعیت و تعهد سازمانی اشاره کرد. تلاش های ایشان سبب شده است که من و آقای یعقوبی در انتخاب خود سربلند شویم.
کلائی خاطرنشان کرد: آقای ظهوریان در صحبت های خود به ارتقا توان در عملیات و دانش سازمانی اشاره کردند که طبیعتا این موارد نیز باید در کنار ساختار سازمانی تقویت شود. همانگونه که تاکنون از آقای عزیزی حمایت کرده ام، از آقای ظهوریان نیز تا زمانی که در مدیریت شهری مشغول به کار هستم، حمایت خواهم کرد.
در ادامه این مراسم امیر عزیزی، مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: در مدت ۱۸ ماهی که در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد مشغول به کار بودم، همواره در تلاش برای خدمت رسانی به مردم در جنبه های مختلف بودیم.
وی افزود: در روز ۱۰ فروردین سال ۹۸ در همین سالن توفیق خدمت در سازمان آتش نشانی را کسب کردم و در صحبت های خود به سرمایه انسانی و منابع انسانی به عنوان اولویت اول اشاره کردم که امروز معتقدم این امر محقق در سازمان ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از اقدامات ما در سازمان، ایجاد سه شنبه های پاسخگویی و ملاقات های عمومی بود، طی ۱۸ ماه گذشته با ۸۰۰ نفر از همکاران به صورت حضوری ملاقات داشتم و بعد از این ملاقات ها، بار عظیمی از مشکلات همکاران را تحمل می کردم.
عزیزی خاطرنشان کرد: تکریم و ارتقا جایگاه سازمانی، معرفی سازمان به مردم، ایجاد ایستگاه های جدید و افزوده شدن بیش از ۵۰۰ آتش نشان جدید الورود از دیگر فعالیت های انجام شده در طول ۱۸ ماه است که همه آن ها به واسطه همراهی منابع انسانی کسب شده است به همین دلیل از تلاش تمامی دوستان تشکر می کنم و برای آقای ظهوریان آرزوی توفیق دارم.
در بخش دیگری از این مراسم مسعود ظهوریان، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: از نظر من کارهای بسیار بزرگی در سازمان انجام شده است و به سهم خود سعی می کنم این روال را دنبال کنم و با توجه به سال جهش تولید، باید جهش علمی و تخصصی نیز داشته باشیم.
در ادامه علیرضا شهریاری، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جا دارد از زحمات آقای عزیزی تشکر کنم و از شهردار مشهد به دلیل انتخاب مدیران، از درون خود سازمان تشکر می کنم و برای آقای ظهوریان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات