3 پروژه صنعت برق در استان خوزستان افتتاح شد

3 پروژه صنعت برق در استان خوزستان افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز سه‌شنبه "رضا اردکانیان" سه پروژه صنعت برق را با سرمایه‌گذاری 406 میلیارد تومان در سه شهرستان دزفول، ماهشهر و شوش به بهره‌برداری رساند.
پروژه "فاز اول پست 132.33 کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن" با ظرفیت 12 مگاولت آمپر و طول خط 66 کیلومتر مدار با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان در شهرستان دزفول افتتاح شد.
"پست 132 کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" دومین پروژه است که با ظرفیت 100 مگاولت آمپر و طول خط 3 کیلومتر مدار با سرمایه‌گذاری افزون بر 150 میلیارد تومان در شهرستان ماهشهر به بهره‌برداری رسید.
آخرین پروژه استان خوزستان "پست 132 کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که با ظرفیت 80 مگاولت آمپر و یک کیلومتر مدار طول خط در شهرستان شوش با اعتبار 140 میلیارد تومان افتتاح شد.
این گزارش می‌افزاید، این سه پروژه با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی اجرا شده که با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها در مجموع 192 مگاولت آمپر به ظرفيت پست‌هاي خوزستان اضافه و 70 كيلومتر مدار به طول شبكه‌هاي انتقال اين استان افزوده مي‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات