آموزش ناکافی مهندسین دلیل تاخیر در مناسب سازی

آموزش ناکافی مهندسین دلیل تاخیر در مناسب سازی

http://www.bananews.ir/مدیرکل سلامت شهرداری تهران دلیل عدم رضایت معلولین از مناسب سازی و تاخیر در آن را ناکافی بودن آموزش مهندسان دانست و گفت: معاونت ترافیک شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد که اگر مسیرهای پرتردد معلولین در خطوط بی.ار.تی شناسایی شود آنها را در اولویت‌ مناسب‌سازی قرار می‌دهند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدمهدی گلمکانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد مناسب‌سازی معابر گفت: حدود۸ هزار نفر از معلولان جزو کانون معلولین شهرداری تهران هستند و همین موضوع باعث می‌شود صدای این افراد همیشه به گوش مسئولین شهری برسد.

وی افزود: در جلساتی که با معاونت ترافیک شهرداری داریم فعالیت‌های خوبی در جهت غنی‌سازی ستاد مناسب سازی انجام شده است. در این ستاد کارهای خوبی شده اما به لحاظ کیفی هنوز به نقطه مطلوبی که کسب رضایت معلولین را در بر داشته باشد نرسیدیم، دلیل آن هم این است که مهندسین ما آموزش کافی را در این زمینه ندیده‌اند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در خصوص مناسب‌سازی ایستگاه‌های بی‌آرتی نیز گفت: در این جلسات معاونت ترافیک شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد که اگر مسیرهای پرتردد معلولین در خطوط بی.ار.تی شناسایی شود آنها را در اولویت‌ مناسب‌سازی قرار می‌دهند.

 

    نظرات