خدمات دهی به ۳ هزار و ۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، به ۳ هزار و ۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان خدمات ارایه شده است.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین عباسعلی با اعلام خبر  ارایه خدمات به ۳ هزار و ۵۸۹ میت کرونایی در باغ رضوان، گفت:   از این تعداد یک هزار و ۷۱۸ مورد در ۶ ماهه گذشته سال جاری بوده است.
وی با بیان اینکه خدمات مربوط به کفن و دفن اموات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی رایگان است، افزود: بر این اساس یک هزار و ۶۵ متوفی بصورت رایگان تدفین شده‌اند.
حجت‌الاسلام مومن در ادامه ساخت  ۵۶۵ قبر تک طبقه، یک هزار و ۲۰۶ قبر دو طبقه، اجرای یک هزار و ۲۰۰ عدد بتن ریزی قبور، یک هزار مترمربع بتن ریزی مابین قبور ، ساخت و جانمایی یک باب آلاچیق خانوادگی با احداث 8 قبر دوطبقه برای نمونه کار و نقشه برداریUTM  قبور به تعداد ۱۵۰هزار قبر در فضای جی آی  اس و ممیزی با هماهنگی سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری  را از اقدامات شاخص انجام شده سازمان برشمرد.
وی انجام  ۱۴ هزار و ۸۲۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و تسطیح در قطعات خانواده معظم شهدا، قطعه ۵۵ ، قطعه ۵۷ و قطعه هنرمندان  را از دیگر اقدامات شاخص انجام شده سازمان عنوان کرد.
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه  از اجرای طرح توسعه ساختمان اداری در فضایی به مساحت تقریبی ۴۰۰ مترمربع خبرداد و خاطرنشان کرد:   عملیات مرمت کاری، رنگ آمیزی و عایق بندی گنبد مسجد آرامستان نیز در  ۱۰۰۰ مترمربع در حال اجراست که  این عملیات ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عنوان کرد: طراحی و تعویض  تابلوهای راهنمای قطعات - بلوار و خیابان اصلی و فرعی نیز در دست اقدام است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در پایان با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی جستجوی متوفیان ارومیه تصریح کرد: شهروندان میتوانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از کافه بازار و khedmat.urmia.ir  یا سیب آپ، اموات خود را مجازی زیارت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات