اجرای 8 طرح آب و فاضلاب در محمود آباد مازندران

اجرای 8 طرح آب و فاضلاب در محمود آباد مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالهاشم رضاپور" مدیر امور آبفا شهرستان محمود آباد با اشاره به اجرای هشت طرح آب و فاضلاب در این شهرستان اظهار داشت: طرح‌های آبرسانی معلم کلاء، بونده، بازسازی مجتمع‌های آبرسانی روستایی فرامده، کلوسا، عشق آباد و غرب، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه‌های آب شرب روستایی شهرستان همچنین طرح تامین آب آشامیدنی شهر سرخرود، اصلاح فاز یک خط جدید دابو و اصلاح شبکه آب شرب شهری شهرستان محمود آباد با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها عملیاتی شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه، اجرا، توسعه و مرمت لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع، خرید و نصب تابلو ، کابل برق و اتصالات و ... در دست اجراست که با اتمام آن بیش از 24 هزار نفر جمعیت شهرستان محمود آباد از مزایای این طرح‌ها برخوردار خواهند شد.
رضاپور از اجرای بخشی از پروژه فاضلاب شهری در محمود آباد با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال خبر داد و گفت: تاکنون 12 هزار و 500 متر لوله‌گذاری فاضلاب در این شهرستان اجرا شده که انتظار می‌رود با تکمیل این پروژه 2500 خانوار از این طرح بهره‌مند شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات