شبکه برق 2 روستای سنندج اصلاح و بهینه‌سازی شد

شبکه برق 2 روستای سنندج اصلاح و بهینه‌سازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "آزاد حسینی" گفت: طرح بهارستان با هدف اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق روستایی در 44 روستای امور برق شمال سنندج اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شبکه برق 6 روستا در این امور اصلاح و بهینه‌سازی شده است، افزود: عملیات اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق 3 روستای دیگر در امور برق شمال سنندج از پیشرفت بیش از 75 درصدی برخوردار هستند.
مدیر امور برق شمال سنندج افزود: اصلاح پست هوایی و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و تقویت شبکه‌های تکفاز به سه فاز از جمله اقداماتی است که در بهینه‌سازی شبکه‌های برق در این دو روستا انجام شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق این روستاها عنوان کرد و افزود: کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌های احتمالی، رفع افت ولتاژ احتمالی و ایمن سازی تاسیسات برق‌رسانی از مزایای اجرای این پروژه است.
​حسینی بر جذب صددرصدی اعتبار طرح بهارستان تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: مقرر است تا پایان سال جاری شبکه 26 روستا از 44 روستای مشمول این طرح اصلاح و بهینه‌سازی شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات