پیش بینی ۶۰ میلیون جابه‌جایی از طریق حمل و نقل عمومی

پیش بینی ۶۰ میلیون جابه‌جایی از طریق حمل و نقل عمومی

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه میزان جابه جایی از طریق حمل و نقل عمومی نوروز امسال به ۶۰ میلیون می‌رسد ، گفت: تمامی ارگانهای مسئول برای افزایش ایمنی سفر به هموطنان در ایام نوروز خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهریار افندی زاده امروز در رزمایش بزرگ ترافیک نوروزی ۹۱ اظهار داشت: امروزه سفر کردن به خصوص در نوروز از ضروریات به شمار می رود و هموطنان علاقه‌مند هستند تا ابتدای سال را با سفر آغاز کنند که وظیفه ایمنی سفرها با مسئولان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری تمامی ارگانهای مسئول برای ایجاد امکانات در سفرهای نوروزی گفت: پلیس راه، راهداران ،هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو؛ همگی تلاش دارند تا سفرهای مردم در تعطیلات نوروز به خوبی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال زمستان سختی را پشت سر گذاشتیم گفت: با تلاش تمامی ارگان ها، تصادفات جاده ای با کاهش زیادی روبرو شد و وزارت راه همه امکانات خود را در اختیار این سفرها گذاشت.

افندی زاده تصریح کرد: سازمان راهداری با ۱۱۵۷ اکیپ راهداری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ راهدار و گشت های راهداری و ماشین آلات در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نوروز ۹۰ ، ۴۱ میلیون جابه جایی از طریق حمل و نقل عمومی جاده ای انجام گرفت، گفت: امسال پیش بینی می شود میزان جابه جایی حمل و نقل عمومی جاده ای به ۴۶ میلیون جابه جایی برسد و به همراه حمل و نقل ریلی ، دریایی و هوایی به ۶۰میلیون جابه جایی خواهد رسید.

 

 

    نظرات