دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام ذاکری و آذری

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی، حکیمه غفوری و حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر در دیدارهای جداگانه‌ای  با خانواده شهیدان جاویدالاثر علی و ایوب ذاکری و امیر آذری دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

هوشیار تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت‌سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت خود می‌داند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از پدر شهیدان جاویدالاثر علی و ایوب ذاکری و امیر آذری قدردانی کرد.

شهید علی ذاکری متولد ششم اسفند ۱۳۴۴ در تبریز، در  تاریخ ۴ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جاویدالاثر شهید ایوب ذاکری متولد یکم خرداد ۱۳۵۱ در تبریز، در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی ماووت به شهادت رسید.   شهید امیر آذری نیز متولد سوم شهریور ۱۳۶۰ در تبریز در تاریخ یکم دی ۱۳۸۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات