برگزاری پویش های بهاری در جنوب غرب تبریز

برگزاری پویش های بهاری در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: پویش های عکاسی بخشی از برنامه های فرهنگی هنری پیش بینی شده است که شهرداری منطقه ساکنان جنوب غرب تبریز را برای حضور در این برنامه ها دعوت می کند.
وی با اشاره به بخش های مختلف این برنامه ها اظهار داشت: دو پویش با نام های پویش سفره سبز و پویش در دل با آسمان را در فرهنگسراهای شهرداری منطقه هفت کلید خورده است که علاقمندان برای شرکت در این پویش ها می توانند تصاویر ثبت شده خود را به ایتای فرهنگسرای بوستان قرآن به آدرس @bgoran۱ ارسال کنند.
برهان ثبت تصاویر از سفره های هفت سین و صله ارحام خانواده ها را موضوع محوری پویش سفره سبز عنوان کرد و افزود: پویش در دل با آسمان پویش دیگری است که برگزار می شود و ویژه نواجوانان و جوانان (رده سنی ۹ تا ۲۰ سال) است و علاقمندان به شرکت در پویش "در دل با آسمان" می توانند آثار خود را در قالب عکس و یادداشت از دعای لحظه تحویل سال به ادرس ارتباطی بوستان قرآن ارسال کنند.
برهان پویش " و این تبریز عزیز" را نیز پویش دیگری عنوان کرد که در قالب سفرنامه و خاطره نویسی بوده و گفت: مسافران و گردشگران نوروزی که به تبریز سفر کرده اند می توانند خاطرات خود از گردش در تبریز و بازدید از اماکن مختلف را نوشته و در این پویش شرکت کنند.
وی در تشریح پویش این تبریز عزیز گفت: فرم های مخصوص این پویش در فرهنگسراها و نمایشگاه های مختلف نوروزی سطح شهر تبریز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار پویش های بهاری تا سیزدهم فروردین است، افزود: پویش گوزل باخیشلار مسابقه عکاسی با تلفن همراه از اماکن و جاذبه های گردشگری تبریز بوده و شرکت در این پویش برای شهروندان و گردشگران آزاد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات