همگامی نمایندگان استان با شهرداری در توسعه عمرانی تبریز

همگامی نمایندگان استان با شهرداری در توسعه عمرانی تبریز

به گزارش شهریار ، رضا صدیقی نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه یعقوب هوشیار شهردار تبریز از پروژه احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهرک جوانان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه تامین مسکن ارزان و استاندارد و ساماندهی بافت فرسوده از ۲ سال پیش به صورت جدی در شهرداری آغاز شده است،افزود:بر همین اساس مناطق دهگانه موظف به مولدسازی اراضی بلااستفاده با تاکید بر ساماندهی حاشیه نشین‌ها هستند.

هوشیار یادآور شد: احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان شامل ۱۰۹ بی وقفه در حال اجرا است و تسریع عملیات عمرانی این پروژه نیازمند حمایت‌ دولت و همگرایی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان است به طوری که تلاش داریم با همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری این پروژه را تا پایان دوره ششم به بهره برداری برسانیم.

شهردار تبریز در تشریح اقدامات حوزه ساماندهی بافت ناکارآمد شهری با اشاره به رتبه سوم تبریز در نوسازی بافت فرسوده در بین کلانشهرها، تصریح کرد: با اجرای بسته های تشویقی باهدف کاهش بافت پرخطری شهری، پروانه های ساختمانی در بافت فرسوده رایگان صادر می‌شود.

وی افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار پنج هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال را مرهون تلاش‌ فنی خود شهرداری خواندو خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز برای سال جاری بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی را تدوین کرده و با اختصاص ۲۴ هزار میلیارد تومان از این بودجه به حوزه عمرانی شاهد افتتاح پروژه های متعدد در شهر هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات