۲۵۰ هزار استعلام الکترونیکی بین دستگاهی در سازمان ملی زمین و مسکن پاسخ داده شد

۲۵۰ هزار استعلام الکترونیکی بین دستگاهی در سازمان ملی زمین و مسکن پاسخ داده شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، مهدی منصوری رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان گفت: ایجاد زیرساخت‌های نوین و یکپارچه برای تبادل اطلاعات و خدمات، بین دستگاه‌های اجرایی لازمه تحقق دولت الکترونیکی پیشرفته است و با راه‌اندازی گذرگاه خدمات دولت و استفاده از فناوری «وب سرویس»، سازمان ملی زمین و مسکن می‌تواند اطلاعات و خدمات خود را به شکل موثرتری به شهروندان ارائه دهد. منصوری توضیح داد: با این اتصال، تمامی ادارات کل راه و شهرسازی استانی و زیرمجموعه‌های آن می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای تخصصی و شبکه امن این سازمان، به سرویس‌های مرکز ملی تبادل اطلاعات دسترسی داشته باشند. این اقدام باعث شده است تا خدمات بهینه‌تر و سریع‌تری به شهروندان ارائه شود و مشکلات مربوط به نواقص برخی از بانک‌های اطلاعاتی مرتفع شود. وی ادامه داد: از جمله خدماتی که در بستر GSB ارائه می‌شود می‌توان به استعلام ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات